حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

کوچولولو من

بدون عنوان

1395/5/3 16:25
نویسنده : حس مبهم
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به حلمای نازم خوب خانم خانما امروز دارم کیک درست میکنم امتحانی واسه هفتم مرداد تولد بابایی دیروز با اغاجونت کل خانواده رفتیم کوهستان خیلی خوش گذشت توت سیاه الوچه وگردو تازه چیدیم خوردیم خلاصه خیلی کیف داد تو هم بچه خوبی بودی به ما حال دادی گریه نکردی

دیروز به عمه زهرا گفتم میخوام واسه بابایی تولد بگیرم گفت بریم پارک سو پرایزش کنیم منم با کمال میل قبول کردم مامانی دوره کلاس شیرینی پزی رفتم واسه همین میخوام امسال خودم کیکش درست کنم

واسه کادو تو این سه سال همه چی خریدم تو هنگ بودم چی بخرم که خود باباییت تقلب رسوند گفت میخوام برم شلوار بخرم منم این ایده گرفتم تا اون موقع خدا نکنه بخواد بگیره خوب سه شنبه با دایی قاسمت میخوایم سه شنبه بریم یزد دکتر پوست هم شلوار اونجا بخرم راسی عکسای دوماهگیت بردمت اتلیه الان میزارم

عشقمی

بله اینم عکسای نازت هفتم سه ماهت تموم میشه عکسای سه ماهگیتم بردمت میگیرم میزارم مامانی 

اینم عکس دیروزت

دوست دارم هشتم عکسا برات میزارم قربونتم 

پسندها (2)

نظرات (2)

❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 16:49
ممنونم که سرزدین بازم بیاین خوشحال میشم
❤ معصومه ❤
3 مرداد 95 18:53
سلام همین الان لینک میشی پس توهم لینکم کن