حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

کوچولولو من

بدون عنوان

1395/5/10 14:08
نویسنده : حس مبهم
109 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمی من هفتم بردم عکساتو گرفتم مامانی ولی هنوز حاظر نشده حاظر شد عکسای خشکلتو میزارم راسی دختر نازم  امروز دارم میرم خونه محدثه دوستم که قراره بهش بگی خاله با بچه ها قراره اونجا دور هم جمع بشیم منم واسشون کیک بدرستم البته قراره یادشون هم بدم عکسش واست میزارم الان که دارم واست مینویسم بیداری داری واسه خودت دست و پا میزنی نگات میکنم خنده میکنی الهی من قربونت برم که دلمممممممممممممممممممممم واست ضعف میره دوست دارم دخی نازم فعلا خدافس

پسندها (1)

نظرات (0)