حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

کوچولولو من

کنجد کوچولو دخترمیشود

1396/1/20 11:09
نویسنده : حس مبهم
136 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولو من حلماساداتم خوبی خیلی شیطون شدی دخترم اونقد زیاد ک هی دلم میخواد محکم بغلت کنم به خودم فشارت بدم بوست کنم شیریم شدی تو دل برو تازگیا رو پاهات وایسادی میخوای قدم برداری که میخوری زمین واسه همین میترسی وایسی رو پاهات ناز خندهای الکی که میکنی

 کنجدکوچولو دیروز 19 فروردین منو بابایی مامان صدیقه و اغاییت با اجی کوچولوت رفتیم یزد هم واسه دکتر هم واسه سونو تعیین جنسیت با همه امیدی که داشتم  پسرکوچولو باشی ولی یهویی دختر بودی قدمت مبارک ناز من دختر نعمت خدا چقد دوستمون داره که نعمت به زندگیمون میاره

با امدن حلما تو زندگیمون کلی نعمت امد تو زندگیمون خونمون درست کردیم بابایی کارش بهتر شد یه کار دیگه هم پیدا کرد و....

دیشب تو ماشین بحث نعمت اینا بود اغایی میگفت ایشالله قدمت پرنعمت باشه برامون 

به امید روزای خوب خوشبختیمون تکمیله

پسندها (1)

نظرات (1)

هانیل
20 فروردین 96 16:48
ان شا الله دختر کوچولوت به سلامتی بیاد بغلت مامان مهربون