حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 21 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

کوچولولو من

عکسای کوچولولوم

1396/1/24 12:13
نویسنده : حس مبهم
204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من امدم اگه قسمت باشه عکساتو امروز دیگه بزارم

این عکس واسه روزای قبل عیده اینجا نوشتم رفتیم یزد واسه نی نی کوچولومون دکتر که تو مریض شدی چشمات خراب شد ولی زود خوب شدی

مامانی داشت لباس عیدت تنت میکرد ببینه اندازته یا نه

شیطونی من اینجا همش میرفتی سراغ ایینه یا زیر میزش کلی ترسیدم شمدونی هاش بریزی رو خودت خلاصه الان شمدونی هاشو جمع کردم 

ناز دختر خوشکلم بشم من اینجا که میبینی سیزده بدر 96 هسته

بله درسته ایشون ببیی هستن خودت اونجا داشتی جر میدادی که بری پیش این گوسفند به زبون شیرین خودت(ببیی) اونجا از بس گفتی دایی دایی 

دایی های جیگرت این مسئولیت قبول کردن نوبتی یا تو ببرن پیش ببیی یا ببیی بیارن پیش تو خلاصه سیزده بدر خوب و خشی بود

باقی عکسات هی میخوام بزارم نمیدونم چرا رد میده قبول نیمکنه اینقد قشنگ افتاده دلم نمیاد نباشه تو ثبت خاطرات عزیزم

پسندها (2)

نظرات (0)