حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

کوچولولو من

شرمندگي

1396/5/24 21:48
نویسنده : حس مبهم
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام كوچولو هاي خوشكلم اين چند وقت اينقد گرفتار بودم اينقد فراموشيم زياد شده بوده كه اصلا يادم به وبلاگ نبود خيلي خودم سرزنش كردم امشب كه چرا فراموش كرده اين دفتر خاطراتو 

شارژ سالانه واي فا تموم شد منم درگير كارامون شدم ديگه اصلا بيخال واي شدم

٣٠خرداد رفتيم مشهد تا هشتم تير مشهد بوديم عاليييي بود هم تو گل خوبي بودي اذيت نكردي هم اجي كوچولوت 

راسي گفتم تو شكم ماماني اجي هسته از الان كه خيلي ابراز علاقه داري بهش هي مياي شكمم بوس ميكني ميگي اجي حالا نميدوني كه اجي چيه فقط ميگي اجي

خبر بد ديگه اي هم ك دارم بابامييرزا به رحمت خدا رفت شوك بدي بود خيلي بد چقد دوستت داشت همين الان كه عكسش نشونت ميدم ميگي بابا

هنوز تو خاطرت هست

سر فرصت عكسا اين چند ماه با تولدت ميزارم دوست دارم عزيزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)