حلما ساداتحلما سادات، تا این لحظه: 8 سال و 6 روز سن داره
پیوند منو باباییپیوند منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
هليا ساداتهليا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
,وبلاگ کوچولوهام,وبلاگ کوچولوهام، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
مامانی تا الانمامانی تا الان، تا این لحظه: 24 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابایی تا الانبابایی تا الان، تا این لحظه: 29 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

کوچولولو من

بدون عنوان

1396/5/24 22:09
نویسنده : حس مبهم
460 بازدید
اشتراک گذاری

الهي من فدات بشم من تو حال خودم بودم ديدم يهو شال منو سر كردي گوشي اغايي هم برداشتي داري واسه خودت حرف ميزني نميدوني چه صحنه قشنگي واسم بود

ببهايخوشكلت بغل كردي لالا شدي 

بله الان جاي شما نشستن رو دكوري هستن بايد بزور درت بيارم

اينجا مشهد هشتم تولد ماماني بود بابايي اونجا برام تولدتگرفت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)